2.11.2011

They all leave

Someone hangs herself, someone takes a train and never comes back. What really matters is that you'll never see them again. Friendship, love... what kind of words are these? They're abstract, they're not quantifiable, do they even exist? Maybe they're a projection of our mind... or maybe they're just entries in a dictionary. Do you have the answer?
And why, when someone leaves, your stomach closes and you're not able to eat one bite of food? And when you do, you eat, I don't know, a banana (?)... then you feel like it's the most filling thing in the world, it's like you've eaten an entire animal farm, and you want to throw up everything, but there's nothing to throw up. And you have to drink your tears, cause there are no tears to shed.
Life is dissatisfaction.

Qualcuno si impicca, qualcuno prende un treno e non torna più. Quello che conta davvero è che non li vedrai mai più. Amicizia, amore... che razza di parole sono queste? Sono astratte, non sono quantificabili, esisteranno anche? Forse sono una proiezione della nostra mente... o forse sono solo dei lemmi in un dizionario. Avete la risposta?
E perchè, quando qualcuno se ne va, lo stomaco si chiude e non riesci a mangiare un solo morso di cibo? E quando lo fai, mangi, non so, una banana (?)... e hai la sensazione che sia la cosa più riempitiva del mondo, come se avessi mangiato un intero allevamento di animali, e vuoi vomitare tutto, ma non c'è nulla da vomitare. E devi bere le tue lacrime, perchè non ci sono lacrime da versare.
La vita è insoddisfazione.

No comments:

Post a Comment